رئیس دانشگاه تهران طی حکمی دکتر سید حسن قاضوی عضو هیئت علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران را به عنوان رئیس این دانشکده منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سیدمحمد مقیمی در حکم انتصاب رئیس جدید دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران آورده است: «احتراماً نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی به مدت سه سال به عنوان رئیس دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی‌نفعان دانشکده و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

دکتر مقیمی همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر علی عسگری یزدی در مدت تصدی ریاست دانشکده معارف و اندیشه اسلامی تشکر و قدردانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دانشکده معارف و اندیشه اسلامی در سال ۱۳۹۰ و با هدف ارتقای کیفیت ارائه دروس معارف و تربیت مدرسان معارف اسلامی برای دانشگاه‌های کشور تأسیس شد.

دکتر سید حسن قاضوی رئیس جدید دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران، پیشتر به مدت شش سال عهده‌دار معاونت اجرایی و دانشجویی این دانشکده بوده است.