اطلاع از نوبت ثبت‌نام حضوری و پرینت کاربرگ

۱- مراجعه به آیدی UT1403bot@ در پیام‌رسان بله و شروع گفتگو (از سه شنبه 24 مهرماه) 

۲- وارد کردن کدملی و دریافت فایل «کاربرگ اداره آموزش»

لینک این فایل از طرف دانشگاه  به ایمیلی که در موقع ثبت‌نام کنکور به سازمان سنجش اعلام کرده‌اید، در تاریخ 23 مهرماه ارسال می‌شود. در صورت لزوم پوشه‌ی SPAM پست الکترونیک خود را نیز بررسی کنید. 

۳- در داخل این فایل مشخصات شما نوشته شده است، ضمن تطابق با مشخصات فردی، آن را پرینت بگیرید.

۴- در گوشه بالا سمت راست این فایل، شماره نوبت شما و ساعت و روز مراجعه نوشته شده است. لطفا در همان روز و ساعت اعلام شده برای ثبت‌نام مراجعه نمایید.

۵- با در دست داشتن کاربرگ پرینت گرفته شده، به همراه مدارک قید شده در بخش بعدی، به دانشکدگان فنی دانشگاه تهران مراجعه کنید.

دقت کنید که آدرس مراجعه در کاربرگ و همچنین ربات پیام رسان بله درج شده است. همچنین در صورتی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارید و یا نرم‌افزار را نصب ندارید، از طریق نسخه تحت وب این پیام‌رسان، اقدام به اخذ نوبت کنید.

نشانی ربات در نرم‌افزار تحت وب : https://ble.ir/Ut1403bot

نشانی مراجعه حضوری : کارگر شمالی، بالاتر ازجلال آل احمد، روبروی نهم ، دانشکده فنی، ساختمان مرکزی.
نشانی در نرم افزار نشان:

https://nshn.ir/53rbvXEA5xO73c


نشانی در نرم افزار گوگل مپ:


https://maps.app.goo.gl/D1hsmZP7uJAnuVn57

مدارک مورد نیاز:

1-اصل شناسنامه و کارت ملی

2-اصل گواهی موقت دوره متوسطه(3-3-6) و اصل ریزنمرات کامل دبیرستان/اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی (نظام قدیم)و اصل ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی

تذکر مهم :

 ثبت نام حضوری نودانشجویان کارشناسی سال 1403، صرفا در روزهای شنبه و یک شنبه و دوشنبه 28و 29و30 مهر ماه صورت می پذیرد.
 شماره دانشجویی دانشجویان دانشکدگان فنی با 81 آغاز می‌گردد، لذا خواهشمند است که سایر پذیرفته شدگان به اطلاعیه موجود در سایت دانشکده‌های واحد خود مراجعه نمایند.
براساس مقررات آموزشی دانشگاه تهران، مدارک اخذ شده از دانشجو تا پایان تحصیل در بایگانی اداره آموزش نگهداری شده و به هیچ وجه در طول تحصیل به دانشجو عودت داده نمی شود.
پذیرفته شدگان سال 1402 که در آزمون سراسری سال 1403 پذیرفته شده‌اند، قبولی سال 1402 آنان لغو شده است و تحت هیچ شرایطی اجازه ادامه تحصیل در کد رشته محل قبولی سال قبل را ندارند.
کلیه دانشجویان موظف می باشند با مطالعه لینک اطلاعیه برای کلیه دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی)  موجود در سایت  معاونت  آموزشی و  تحصیلات تکمیلی  دانشکدگان فنی، حداکثر تا تاریخ 30/ 08/ 1403 نسبت به تکمیل پرونده تحصیلی خود (تاییدیه دیپلم /تاییدیه پیش دانشگاهی /معافیت تحصیلی :مخصوص دانشجویان ذکور مشمول) اقدام نمایند و از ثبت شماره و تاریخ تاییدیه تحصیلی و معافیت تحصیلی  خود در سامانه جامع آموزشی اطمینان حاصل نمایند.
لینک کانال معاونت آموزشی دانشکدگان فنی در پیام رسان ایتا: (eitaa.com/engedu)