ضمن آرزوی موفقیت برای معرفی شدگان ورود به مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ دانشگاه تهران، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند: داوطلبان محترم می‌توانند از روز سه شنبه ۷/‏۳/‏۱۳۹۸ لغایت دوشنبه ۱۳/‏۳/‏۱۳۹۸ جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک لازم به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی: Academics.ut.ac.ir مراجعه نمایند. (راهنمای مربوط به مراحل ثبت نام در سامانه مذکور تعبیه شده است)
 
شایان ذکر است مصاحبه از روز شنبه ۱۸/‏۰۳/‏۱۳۹۸‬ لغایت جمعه ۲۴/‏۳/‏۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. اطلاع رسانی به داوطلبان از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس مذکور صورت می‌پذیرد و داوطلبان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت مذکور یا سایت پردیس/ دانشکده ذیربط مراجعه نمایند. همچنین خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایند.
 
توجه مهم: کلیه داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نموده و با در دست داشتن تائیدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس/دانشکده مربوط مراجعه نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.
 
معاونت آموزشی دانشگاه تهران