اعلام زمانبندی خدمات واحد امور كنسولی در سه ماهه پايان سال 1403

اعلام زمانبندی خدمات واحد امور كنسولی در سه ماهه پايان سال 1403

17 12 2024 05:48

کد خبر : 30413523

تعداد بازدید : 4

1-تمامی دانشجویان بین الملل اعم از پذیرش از طریق كنكور سراسری و پذیرش آزاد (بورسیه و غیر بورسیه) باید گذرنامه الكترونیكی و كد بلامانع (سامانه سائورگ) داشته باشند و جهت اخذ روادید و اقامت تحصیلی در ابتدای تحصیل از واحد امور كنسولی معاونت بین الملل اقدام نمایند و ثبت نام حضوری افراد فقط با روادید تحصیلی انجام پذیرد.

۲ _ در صورت اتمام سقف مجاز اقامت تحصیلی دانشجویان (كارشناسی ۵ سال، ارشد ۳ سال، دكتری ۵ سال) تمدید اقامت انجام نخواهد شد.
۳_ مسائل مربوط به پرداخت شهریه و تاریخ اقامت تحصیلی در زمان شروع هر نیمسال تحصیلی و انتخاب واحد افراد بررسی می گردد.
زمابندی ارائه خدمات در ۳ ماهه پایان سال ۱۴۰۳ به شرح زیر می‌باشد:
دانشجویانی كه دارای اقامت (بیش از ۶ ماه) می‌باشند و فقط درخواست خروج و مراجعت دارند از تاریخ ۲۴/‏۰۹/‏۱۴۰۳‬ الی ۱۵/‏۱۰/‏۱۴۰۳ مهلت دارند.
دانشجویانی كه درخواست تمدید اقامت (افرادی كه اقامت آنان در ماه بهمن، اسفند ۱۴۰۳ و فرودین ۱۴۰۴) دارند از تاریخ ۱۵/‏۱۰/‏۱۴۰۳‬ تا ۳۰/‏۱۰/‏۱۴۰۳‬ ‬ مهلت دارند
دانشجویانی كه درخواست صدور اقامت (دانشجویان ورودی جدید) دارند تا ۱۵/‏۱۱/‏۱۴۰۳‬ ‬ مهلت دارند
تا مدارك كامل خود را به دفتر امور كنسولی دانشگاه تحویل دهند كه قبل از تعطیلات نوروز ۲۲/‏۱۲/‏۱۴۰۳ آماده گردد. مداركی كه پس از این تاریخ‌ها به دفتر تحویل گردد تضمینی جهت آماده شدن قبل از تعطیلات نخواهد داشت.
️ پس از تاریخ ۱۱/‏۱۲/‏۱۴۰۳‬ ‬ هیچ مداركی از دانشجویان جهت امور كنسولی دریافت نخواهد شد ️. دفتر اموركنسولی از ۱۶/‏۰۱/‏۱۴۰۴‬ ‬ آماده ارائه خدمات كنسولی می‌باشد.

مدارك مورد نیاز 

راه‌های ارتباطی با دفتر امور كنسولی معاونت بین الملل دانشگاه تهران
۱_ شماره دفتر:
۰۲۱۶۶۴۱۹۶۴۹ _ ۰۲۱۶۱۱۱۳۸۱۷
۲_ كانال اطلاع رسانی:
پیام رسان های تلگرام، ایتا و بله : @ consular_tehran 
جهت اطلاع از كلیه‌ی رویدادها، قوانین و خدمات كنسولی
۳_ ایمیل Int.consular@ut.ac.ir
۴_ روز و ساعت كاری تحویل مدارك: شنبه تا سه شنبه ۸ صبح الی ۱۲ ظهر