روز یکشنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه 1403 اتاق انجمن علمی- دانشجویی الهیات فرامرزی (بین المللی) با حضور هیئت رئیسه دانشکده الهیات و معارف اسلامی افتتاح شد. انجمن بین الملل دانشجویان با هدف برقراری ارتباطات بین المللی و ایراد سخنرانی دانشجویان الهیات به زبان دوم فعالیت خود را از سال 1401 آغاز نمود و بتدریج با گسترش فعالیتهای بین المللی و افزایش میزان علاقه دانشجویان دانشکده الهیات به عضویت در این انجمن، با همت معاونت دانشجویی-فرهنگی و معاونت اداری-مالی دانشکده فضایی جداگانه از مجموعه فضاهای تشکلهای دانشجویی در اختیار این انجمن قرار گرفت.

دکتر واعظی رئیس دانشکده الهیات در مراسم گشایش اتاق انجمن بین الملل خطاب به دانشجویان، ایجاد هفته دوستی بین دانشگاههای کشورهای مختلف را هدف اصلی این انجمن خواند و از آنان خواست تا با تمرکز روی کشورهای هدف، دانشکده الهیات دانشگاه تهران را تبدیل به نقطه کانونی این ارتباطات دوستانه نمایند.

در این مراسم همچنین آقایان دکتر نظری توکلی، مشاور بین الملل- دکتر خوش منش، معاون دانشجویی-فرهنگی- دکتر شیخ، معاون پژوهشی- دکتر سلیمانی، معاون اداری و مالی و سرکار خانم دکتر نفیسی، معاون آموزشی دانشکده و همچنین جناب آقای دکتر میرحسینی حضور داشتند.