جلسه مشترک امور رفاهی دانشکده با رییس صندوق رفاه وزارت

نظر به اهتمام ویژه هیات رییسه به مسائل رفاهی دانشجویان و اساتید، روز دوشنبه مورخ 9/8/1401 جلسه ای با مساعدت ویژه اقای دکتر سید محمد حسینی معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور- دکترمسعود گنجی رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات وفناوری و دکتر محمود واعظی ریاست محترم دانشکده و دکتر سلیمانی معاون اداری مالی دانشکده، دراطاق شورای ریاست تشکیل و مواردی مورد بحث و تبادل نظرو موافقت قرارگرفت.

در این جلسه آقای دکتر واعظی ریاست محترم دانشکده ضمن خیرمقدم و تشکراز حضور انان در فضای دانشکده الهیات و معارف اسلامی به قدمت تاریخی و انقلابی دانشکده و حضور بزرگانی چون مرحومان بدیع الزمان فروزانفر، دکتر محمد محمدی ، سید محمدکاظم عصار، دکتر سیدجلال الدین مجتبوی و نیز آقایان دکتر ابوالقاسم گرجی و دکتر علیرضا فیض و پرورش متفکران و شهدای والامقامی چون آیت الله دکتر سید محمدحسین بهشتی ، آیت الله استاد مرتضی مطهری ،آیت الله  دکتر مفتح، دکتر محمد جواد باهنر به درخواست مساعدت برای رفع نیازها و مشکلات دانشکده اشاره کرد.

رئیس دانشکده الهیات در ادامه اظهارنمودند: با توجه به بودجه ای بسیار ناچیزی که به این دانشکده اختصاص داده میشود، از نظر رفاهی و دانشجویی در تنگناست و ازحاضران درخواست عنایت و مساعدت در این زمینه را داشتند.

جناب اقای دکتر سید محمد حسینی عضو هیات علمی دانشکده و معاونت پارلمانی ریاست محترم جمهوری ضمن بیان جایگاه دانشکده و ضرورت مساعدت به دانشکده بویژه سطح رفاهی دانشجویان تاکید کرد.

در ادامه آقای دکتر مسعود گنجی رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات وفناوری ضمن تشکر از میزبانی دانشکده و اشنایی با تاریخ دانشکده و اعلام امادگی برای همکاری و مساعدت اظهار داشت:

اولا: افزایش تمام وام های دانشجویی ازجمله وام ضروری - تحصیلی مسکن ازدواج  شهریه

ثانیا: ارتقاء سطح خوابگاه هایی که مستقل باشد.

ثالثا: ارتقا و مساعدت وضعیت سلف و آشپزخانه و غذا خوری و تبدیل به مکانیزم صنعتی

اقای دکتر سلیمانی معاون اداری مالی نیز به بیان برخی مشکلات و مصوبات هیات رییسه پرداخت و امادگی دانشکده را برای همکاریهای متقابل در قالب تفاهمنامه های مشخص بویژه در زمینه خدمات دانش بنیان و کارافرینی نیز اعلام کرد.

مصوبات:

الف : مقرر شد از طرف دانشکده  امکانات مورد نیاز برای ارتقای سطح سلف دانشکده به سطح صنعتی کامل تدوین و به صندوق ارسال شود.

ب : پیشنهاد گردید صندوق حساب خیرین دانشجویی به اهتمام هیات رییسه دانشکده تأسیس شود تا توسط صندوق رفاه دانشجویان برای افراد بی بضاعت کارت آنان شارژ و مساعدت ویژه مبذول شود.

ج : مقررگردید هزینه اطفاء حریق مخصوص سلف وآشپزخانه توسط صندوق مساعدت گردد.

در این جلسه آقایان دکترجهانشیرامینی دکتر اسماعیل سلیمانی- آقای تشت زرین و آقای حسن اقبال حضور داشتند