همزمان با میلاد باسعادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام و روز مرد، هیئت رئیسه دانشکده الهیات دیداری صمیمانه با کارکنان آقای این دانشکده داشتند. در این دیدار دکتر محمود واعظی ، رئیس دانشکده ضمن تبریک این روز فرخنده با ذکر جمله "البشاشهُ حبالهُ المودّهِ" از کلمات قصار نهج البلاغه علی (ع) گشاده رویی و اخلاق خوش را در بین پرسنل دانشکده موجب جبران مشکلات و گرفتاریهای اداری و کاری دانستند. ایشان همچنین در بخشی دیگر از سخنانشان با ذکر جمله ای از علی ابن ابیطالب که می فرماید: "لا دین لمن لا عقل له" افزایش عقل را موجب افزایش نشاط اجتماعی برشمردند.

دکتر واعظی در پایان سخنانشان قانون طلایی امام علی (ع) را کلید حل مشکلات و سازکاری در محیط کار دانستند که می فرماید: "هر چه برای خود می پسندی برای دیگران نیز همان را بپسند."

دکتر سلیمانی ، معاون اداری و مالی دانشکده نیز ضمن تبریک این روز مبارک همراه با قرائت اشعاری زیبا در وصف مولا علی (ع)، همکاران جدید دانشکده الهیات را به شرح ذیل معرفی کردند. آقایان رفیعی،کاظمی، احمدی، مرشدی، فتاحی و جزی

خانم دکتر نفیسی معاون آموزشی دانشکده و آقایان دکتر شیخ معاون پژوهشی و دکتر نظری توکلی مشاور امور بین الملل نیز در سخنانی در وصف مولا علی علیه السلام اوصافی نیکو از آن حضرت را بیان کردند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و اعضای حاضر به بیان دیدگاهها و نظرات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.

 

این مراسم با صرف ناهار و عکس دسته جمعی به پایان رسید.

 

روابط عمومی دانشکده الهیات و معارف اسلامی