در روز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام اله علیها و روز زن، هیئت رئیسه دانشکده الهیات در دیداری صمیمی با اساتید و کارکنان خانم این دانشکده به گفت و شنوفت پرداختند. در این دیدار دکتر محمود واعظی ، رئیس دانشکده ضمن تبریک این روز فرخنده بار اصلی امور اجرایی دانشکده را بر عهده بانوان توانمند و با اخلاق دانستند و با اشاره به مقام بالای زن در اسلام، مدیریت زمان را یکی از ویژگیهای بارز زن مسلمان ایرانی بر شمردند و افزودند زنان جامعه ما علاوه بر وظایف سنگین مادری و همسری همواره در فعالیتهای اجتماعی نیز حتی بهتر از مردان ظاهر شده اند که این خود در بین مهمانان خارجی که تا کنون در دانشکده حضور یافته اند همواره مورد توجه بوده است.

دکتر سلیمانی ، معاون اداری و مالی دانشکده نیز ضمن تبریک این روز مقدس به بانوان کارمند ، با اشاره به لقب کوثر حضرت زهرا(س) و قرابت مفهومی آن با حکمت ، وجود آن حضرت را منبع فیض حکمت و خیر کثیر برشمرده ،  زن را در حیات حامل خیر و برکت دانستند . ایشان همچنین در ادامه سخن در خصوص فعالیتهای رفاهی و ارتقاء و بهبود جایگاه اداری بانوان کارمند  مطالبی را بیان فرمودند.  

دکتر محمود شیخ ، معاون پژوهشی دانشکده نیز در ادامه این جلسه با برشمردن صفات حسنه بانوان در داشتن اخلاق نیک و خوشرویی، حس مادری فطری زنان را در برخورد با دانشجویان دانشکده مورد ستایش قرار دادند. ایشان در ادامه با قرائت غزلی زیبا از حافظ شیرازی جمع را بهره مند نمودند.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و اعضای حاضر به بیان دیدگاهها و نظرات خود در حوزه های مختلف کاری به مدیران مربوطه پرداختند و مقرر گردید نقطه نظرات کارشناسان در بخشهای مختلف اداری دانشکده به کار گرفته شود.

این مراسم با صرف ناهار و عکس دسته جمعی به پایان رسید.

 

 

                                       روابط عمومی دانشکده الهیات و معارف اسلامی