این نشست با همکاری مشترک معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشگاه تهران و موسسه علمی پژوهشی کلامنا در روز دوشنبه 14 اسفند در تالار شهید مطهری دانشکده الهیات برگزار شد. این نشست علمی با سخنرانی اساتید هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه تهران؛ دکتر عابدین مومنی ، دکتر فقهی زاده و دکتر مجید معارف به موضوع اندیشه های قرآنی حدیثی و فقه کلامی استاد شهرستانی و با حضور جمعی از نخبگان دانشجویی تحصیلات تکمیلی و اساتید هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار گردید. همچنین در پایان نشست دکتر سید حسن شهرستانی و دکتر هادی انصاری پزشک و محقق حوزه علوم تاریخ اسلام به ایراد سخن پرداختند.

در حاشیه این نشست با حضور استاد محقق سید علی شهرستانی و دکتر هادی انصاری، پزشک، تاجر و خیر مشهور کشور جلسه ای اختصاصی برای بنیاد حامیان دانشکده الهیات شکل گرفت.

دکتر هادی انصاری، پزشک، تاجر و خیر مشهور کشور که به همکاری و کمک به عتبات عالیات شناخته میشوند عضو بنیاد حامیان دانشکده الهیات شده و در جریان بازدیدشان از دانشکده در جریان نیازهای این دانشکده و دانشجویان آن قرار گرفتند و نسبت به تامین بخشی از آنها قول مساعد دادند. علاوه بر ایشان آیت الله سید علی شهرستانی نیز به طور افتخاری عضو بنیاد حامیان الهیات شده و لوح مربوط به آن را به امضای خود مزین کردند.

دانشکده الهیات از گذشته برای ادامه و گسترش فعالیت های ثمربخش خود مورد حمایت مادی و معنوی بزرگان دین و دانش، نظیر آیت الله العظمی بروجردی و آیت الله العظمی مرعشی نجفی قرار داشته است.