دانشجویان دانشگاه تهران توانستند در مرحله کشوری سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان، ۵ عنوان برتر کسب کنند.
به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، در رشته حفظ کل، سرکار خانم حنانه خلفی نفر اول و سرکار خانم عطیه انیسی نفر دو، حفظ ۵ جز جناب آقای مسعود علمی فرد نفر سوم، پرسمان معارفی و حفظ فرازهای صحیفه سجادیه هر دو رشته جناب آقای احمد سلیمانی نفر اول را کسب نمودند.
 
اختتامیه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (علیهم السلام) با حضور معاون محترم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مراجع تقلید و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و مسؤولان دانشگاه لرستان، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دانشگاه لرستان، شهر خرم آباد برگزار شد.
 
پیش از این مرحله دانشگاهی این جشنواره از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد و در اردیبهشت ۱۴۰۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود در دانشگاه تهران پایان داد و منتخبین به وزارت علوم تحقیقات و فناوری معرفی و بعد از داوری داوران بین المللی بررسی و به مرحله کشوری معرفی شدند.
 
پدیده این دوره از جشنواره کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات آن و عترت (ع)"سرکار خانم حنانه خلفی" بود که با هفده سال سن دانش آموز پایه نهم و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران و نفر اول حفظ کل این دوره از مسابقات معرفی شداند.
 
این موفقیت را به خانواده دانشگاه تهران تبریک عرض می‌کنیم.