معاونت آموزشی به منظور آشنایی بیشتر اساتید دانشکده الهیات با مباحث جدید آموزشی اقدام به برگزاری کارگاه مهارت افزایی با عنوان " ارزشیابی مستمر و کاربرد آن در ارتقاء یادگیری دانشجویان " نمود . این کارگاه در روز دوشنبه ، مورخ ۳ بهمن در تالار شهید مطهری دانشکده با حضور اعضای محترم هیات علمی و اساتید برگزار گردید . مدرس این کارگاه ، آقای دکتر عباس بازرگان، استاد تمام دانشگاه تهران بود. دکتر بازرگان در این جلسه که به صورت کارگاهی برگزار شد ، بر اختلاف رویکردهای روانشناسی تربیتی در خصوص ماهیت یادگیری و بازتاب آن در شیوه های ارزشیابی تاکید کرد . ایشان ارزشیابی آموخته های دانشجویان را از سه زاویه " ارزشیابی از آموخته ها، برای آموختن و به مثابه آموختن" تحلیل کرد و به ویژگی های رویکرد ارزشیابی مستمر در مقابل ارزشیابی مرسوم اشاره نمود. در همین راستا، برخی شیوه های ارزشیابی مستمر برشمرده شد؛ آزمون، امتحان تشریحی ، کارعملی ، عرضه شفاهی ، تمرین های طول نیمسال ، جست و جوهای اینترنتی و آزمون سریع سه دقیقه ای در شمار ابزار های سنجش آموخته های دانشجویان عنوان شد. از ویژگی های این نشست ، اجرای آن به صورت گفت و شنود و مشارکت فعال حاضران در مباحث بود و در انتها با پاسخگویی استاد به پرسش های اساتید به پایان رسید.