در روز نهم اسفندماه نشستی با هدف تبادل نظر و همفکری در زمینه راه های گسترش همکاری و هم افزایی میان دانشکده الهیات و معارف اسلامی و انتشارات سروش با حضور جناب آقای دکتر واعظی ریاست محترم دانشکده، جناب آقای دکتر رحیمی مدیر عامل محترم نشر سروش و جناب آقای دکتر خوش‌منش معاون محترم فرهنگی و دکتر سلیمانی معاون اداری و مالی دانشکده برگزار گردید .در این جلسه، سران دو نهاد به بیان پیشینه و ظرفیت های مجموعه تحت امر خود پرداختند.

آقای دکتر واعظی، پیشنهاد دادند نظام نامه موضوعات روز و مبتلابه اجتماعی از سوی انتشارات سروش تهیه و به دانشکده ارائه شود تا مورد استفاده اساتید و دانشجویان جهت انجام طرح های تحقیقاتی گردد . در همین راستا آقای دکتر رحیمی موضوع معنویت های نوپدید، نیز ارائه تصویری نوین از موضوع آخرالزمان با تکیه بر آموزه های اسلامی و همچنین نقد ترجمه در حوزه الهیات را از جمله موضوعات برجسته دانستند. در این جلسه، آقای دکتر رحیمی پیشنهاد دادند با تکیه بر اسناد ذی قیمت موجود در دانشکده الهیات کتابی با موضوع تاریخ دانشکده الهیات تدوین گردد. ایشان همچنین پیشنهاد پیگیری و مکاتبه، جهت تشکیل استودیو صدا و سیما در محل دانشکده الهیات را ارائه دادند.

آقای دکتر واعظی، محتوای 200 وبینار بین المللی برگزار شده در دانشکده را از جمله ظرفیت های مهم معرفی کردند و آقای دکتر رحیمی بر امکان استفاده از این محتوا جهت انتشار آثار تأکید کردند. بازدید از پایان نامه ها و چاپ پایان نامه های برگزیده، برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب در محل دانشکده و برگزاری کرسی های علمی ترویجی، از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بودند. علاوه بر اینها مقرر گردید جلسات دیگری نیز در جهت توسعه همکاری ها با حضور آقای دکتر شیخ معاون پژوهشی دانشکده، نیز مدیران محترم گروه ها و همچنین نمایندگان دانشجویان، جهت توسعه همکاری ها برنامه ریزی گردد.