با توجه به بخشنامه شماره ۱۵۵/۱۱۴۵۴۴ مورخ ۲۷/‏۰۴/‏۱۴۰۲‬ موضوع ساعات کاری و مرخصی در تابستان ۱۴۰۲، به استحضار می‌رساند جلسه‌ای با هماهنگی رئیس و معاونین دانشکده تشکیل و با توجه به مفاد بخشنامه و تأکید بر برنامه ریزی برای حداکثر صرفه جویی در مصارف انرژی، موارد زیر را به اطلاع عزیزان می‌رساند:

۱- با توجه به مفاد بخشنامه، ساعات کاری از ۷ تا ۱۳ بوده و سیستم‌های سرمایشی دانشکده از ۷ صبح تا ۱۲ ظهر روشن می‌باشد.

۲- از پرسنل محترم دانشکده درخواست می‌شود با توجه به عدم حضور دانشجویان و امکان استفاده اساتید محترم از مرخصی خود در تابستان، حتی الامکان از مرخصی تشویقی و استحقاقی خود در این ایام استفاده نموده و مدیران محترم گروه‌ها و روسای بخش‌ها ضمن موافقت با مرخصی‌های درخواستی، در صورت امکان با درخواست دور کاری پرسنل محترم موافقت بعمل آورند.

۳- مقرر گردید دانشکده در روزهای *سه شنبه و چهارشنبه هر هفته در طی ماه مرداد ۱۴۰۲*، تعطیل بوده و پرسنل محترم از مرخصی استحقاقی و تشویقی و یا از امکان دورکاری استفاده نمایند. در موارد ضروری به تشخیص مدیریت، امکان حضور برخی از پرسنل وجود خواهد داشت. در طول این دو روز سه شنبه و چهارشنبه سیستم‌های سرمایشی دانشکده قطع خواهد بود، لذا خواهشمند است به گونه‌ای برنامه ریزی شود که کلیه فعالیت‌هایی که نیاز به حضور اساتید محترم، پرسنل عزیز و دانشجویان گرامی دارد طی روزهای شنبه تا دوشنبه برنامه ریزی و اقدام شود.

۴- با توجه به شرایط متفاوت بیمارستان حیوانات کوچک، موسسه تحقیقاتی امین آباد و بیمارستان آموزشی پژوهشی مردآباد، نحوه حضور پرسنل محترم با نظر مدیر مربوطه مشخص می‌شود.

۵- در ماه مرداد و نیمه اول شهریور امکان پرداخت اضافه کار وجود ندارد، لذا خواهشمند است کارکنان محترم در روزهای کاری پس از ساعت ۱۳ در دانشکده حضور نداشته باشند. چنانچه حسب ضرورت نیاز به حضور پرسنل پس از ساعت کاری باشد، توسط مدیریت اعلام می‌شود.

۶- در خصوص روزهای ۱ تا ۱۵ شهریور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

*مدیریت دانشکده دامپزشکی*