به گزارش روابط عمومی انجمن ایرانی تاریخ اسلام، مراسم نکوداشت مقام علمی دکتر سید احمد رضا خضری، استاد دانشگاه تهران، رئیس هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ اسلام و مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه تهران؛ به اهتمام انجمن دانش گستران جوان گروس و با همکاری نهادهای ملی و محلی روز پنجشنبه مورخ ۳۱/ ۵/ ۱۳۹۸ در شهرستان بیجار، زادگاه وی برگزار شد.
دراین مراسم که با حضور شماری از  استادان برجسته، مقامات دانشگاهی، شاعران، معلمان، اهالی فرهنگ و هنر، مقامات محلی و میهمانانی از شهرهای تهران، سنندج، سقز، دیواندره، زنجان و خانواده  ایشان برگزار گردید، چند تن از استادان، فرماندار و تنی چند از دست اندرکاران برنامه سخنانی در باره مقام علمی و تاثیر گذاری اجتماعی و فرهنگی استاد خضری ارائه نمودند.
در این برنامه که  با حضور گسترده علاقمندان دانش و فرهنگ و با شکوه خاصی برگزار شد، همچنین از سردیس دکتر سید احمدرضا خضری رونمایی شد.
اجرای موسیقی اصیل کردی و گروسی توسط هنرمند برجسته استاد سعد الله نصیری و همراهان وی ، اهداء لوح تقدیر رئیس و بالاترین نشان دانشگاه تهران و دهها لوح و تقدیر نامه از سوی برگزار کنندگان به استاد خضری و تقدیر از دارندگان رتبه های برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ شهرستان بیجار از دیگر برنامه های جانبی مراسم یاد شده بود.  
شایان ذکر است که دکتر عباس مصلی نژاد استاد برجسته دانشگاه تهران و رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد که برای تجلیل از دکتر خضری و سخنرانی در مراسم نکو داشت وی در بیجار حضور یافته بود، پیش از مراسم به همراه دکتر خضری از آموزش و پرورش بیجار بازدید کرده و برای رفع نیازهای فوری دانش آموزان بیجاری مبلغی در حدود دو میلیارد ریال به آموزش و پرورش آن شهر اهداء نمود.
   
هیأت مدیره و اعضای انجمن ایرانی تاریخ اسلام ضمن عرض تبریک به ریاست محترم انجمن و پاسداشت مقام علمی ایشان، آرزوی توفیقات افزون‌تر همراه با تندرستی برای ایشان دارد.

دانلود کلیپ مستند درباره آقای دکتر سید احمد رضا خضری

گزارش تصویری این مراسم در ادامه قابل مشاهده می باشد :