مراسم تودیع و معارفه نمایندگان دفتر نهاد رهبری در دانشکده الهیات با حضور حجت الاسلام و المسلمین کرمی رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران   برگزار شد. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام گرمی ضمن تبیین جایگاه دفتر نهاد رهبری در دانشکده الهیات با حضور اساتید بنام و صاحبنظر در حوزه های دینی کار در این دانشکده را متفاوت از بقیه واحدها دانستند. ایشان همچنین با قدردانی از تلاشهای رئیس دانشکده الهیات در جذب نیروی نهاد رهبری بعد از سالعا فقدان این دفتر در دانشکده الهیات، ایشان را همراه و حامی همیشگی نمایندگان دفتر نهاد رهبری دانستند.

سپس دکتر محمود واعظی، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، تقارن ورود نماینده جدید نهاد رهبری را با روز عرفه، اقدامی مبارک دانستند و ابراز امیدواری کردند نماینده جدید نیز همچون نماینده قبلی شیوه اسلام اعتدالی را در برخورد با دانشجویان دانشکده پیاده کند. ایشان دو اهتمام نماینده جدید را در دانشکده الهیات بحث اعتدال و گفتگو دانستند و افزودند: با توجه به این دو مورد و رعایت ادبیات گفتگوی اعتدالی می توان تا حد زیادی مسایل و دیدگاههای مختلف دانشجویی را پذیرفت و برای مشکلات چاره جویی کرد.

حجت الاسلام کاظم سلیمانی، نماینده سابق نهاد رهبری در دانشکده الهیات، در سخنانی ضمن تشکر از حمایتهای جناب آقای دکتر کرمی از حمایت صددرصدی دانشکده الهیات بخصوص ریاست دانشکده نیز تشکر فراوان داشتند و با تقدیر از دراختیار قرار دان حسینیه دانشکده به نهاد رهبری از سوی معاونت فرهنگی دانشکده از زیباسازی فضای داخلی حسینیه نیز تشکر کردند. ایشان وجود نیروهای انقلابی زیادی در دانشکده الهیات را موجب همدلی فراوان در دانشکده در کنار برادران و خواهران اهل تسنن شاغل به تحصیل دانستند و در ادامه دو پیشنهاد ذیل را نیز ارائه کردند:

-اهتمام معاونت فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه به واحدهای دور از مرکز به ویژه دانشکده الهیات

- دقت بیشتر در انتخاب و بکارگیری اساتید مدعو معارفی در دانشکده الهیات و دستیابی دانشجویان به اساتید تراز

- برگزاری کارگاهها و تریبون آزاد در خصوص دغدغه های آینده دانشجویان از قبیل اشتغال، ازدواج و ....

- دنبال کردن بحث واسطه گری ازدواج با محوریت دانشکده الهیات توسط مسئول جدید

دکتر سلیمانی، معاون اداری و مالی دانشکده در سخنانی مورد ذیل را مطرح نمودند:

نداشتن متولی مسجد، کتیبه محراب در حال تهیه است، در حال گرفتن اوراق از سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی سرویسهای بهداشتی هستیم

دکتر مومنی و دکتر شیخ و دکتر خوش منش نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حاج آقا سلیمانی، به حاج آقا علیجانی نماینده جدید خوشامد گفتند و برای ایشان آرزوی توفیق نمودند.

در پایان جلسه، حجت الاسلام علیجانی نماینده جدید نهاد رهبری در دانشکده الهیات طی سخنانی ضمن تشکر از حسن توجه رئیس نهاد رهبری دانشگاه برای انتخاب ایشان، ابراز امیدواری کردند که با تلاش و جدیت ایشان و حمایت مسئولان دانشکده بتوانند حضوری مفید و پرثمر داشته باشند.

در پایان احکام تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد رهبری در دانشکده الهیات اهدا شد.


 

لینک خبر سایت نهاد رهبری دانشگاه

tehran.nahad.ir/Z3rtq