نشست شورای فرهنگی دانشکده دامپزشکی ۲۴ خرداد ماه در سالن شورا استادان با حضور ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر سید مهدی قمصری  برگزار شد. 
در این نشست سرکار خانم دکتر دکتر صدیقه نبیان، معاون دانشجویی و فرهنگی  از فعالیت های فرهنگی دانشکده در جشنواره ملی حرکت و حضور چشمگیر  و قابل توجه دانشجویان دانشکده  در بخش اجرایی آن و برگزاری غرفه انجمن های علمی  گزارش ارائه کردند. ارائه گزارش از برگزاری مجمع انجمن های علمی- دانشجویی و نشست استادان مشاور انجمن های علمی دیگر بخش گزارش این نشست بود همچنین از آقای دکتر کیاوش هوشمندی، دانشجوی دکترای تخصصی اپیدمیولوژی و دبیر انجمن علمی- دانشجویی اپیدمیولوژی به جهت کسب عناوین برتر در بیست و نهمین و سی امین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری و کسب جایزه بنیاد ملی البرز با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. 
دکتر هوشمندی در خصوص لزوم آشنایی دانشجویان با جشنواره ها و فعالیت های رقابتی خارج از دانشکده در بخش ملی و بین المللی و منافع و امتیازات علمی و غیرعلمی آن برای دانشجویان و مطالبی را ایراد کردند. برنامه ریزی ویژه اعیاد در پیش و ماه محرم و صفر با توجه به شرایط دانشگاه از دیگر بخش های این نشست بود.
 
روابط عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران